دعوت به همکاری

فرم درخواست استخدام

فراخوان استخدام :

با استعانت از خداوند متعال بانک ایران زمین به منظور تامین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز برای امور انفورماتیک (مرکز عملیات شبکه و مدیریت امور مهندسی زیرساخت) در واحد ستادی ادارات مرکزی براساس ضوابط و مقررات و آئین نامه استخدامی بانک بین متقضیان مرد واجد شرایط ذیل نیروی انسانی مورد نیاز خود را پس از کسب موفقیت در مصاحبه عمومی و تخصصی ، گزینش و معاینات پزشکی با انعقاد قرارداد کار معین و بیمه درمان و بازنشستگی تامین اجتماعی استخدام نماید.
1- شرایط عمومی ثبت نام
• تابعیت ایران و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران
• تدین به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی کشور
• عدم سوء پیشینه کیفری منتج به محرومیت از حقوق اجتماعی و همچنین عدم اشتهار و محکومیت به فساد اخلاقی
• عدم سابقه وابستگی یا عضویت در احزاب و گروه های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران
• عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روان گردان
• داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی دائمی یا معافیت دائم
توجه : به تقاضای داوطلبانی که دارای کارت یا برگ معافیت موقت تحت هر عنوان هستند به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
تبصره 1 : برای دارندگان کارت معافیت پزشکی در صورت قبولی در مراحل سنجش، تائید پزشک معتمد بانک در مورد توانائی انجام کار الزامی است.
• تندرستی و توانائی کامل جسمی، روحی و اخلاقی جهت انجام فعالیت های شغلی بانکی (به تائید پزشک معتمد)
• نداشتن منع استخدامی به موجب آراء مراجع قضائی ذیصلاح
• حداقل معدل کل در مقطع کارشناسی 13 تمام و کارشناسی ارشد 15 تمام می باشد.
نکته بسیار مهم : کلیه داوطلبان پذیرفته شده هنگام تشکیل پرونده ملزم به ارائه اصل کارت پایان خدمت و مدرک تحصیلی( یا گواهینامه موقت معتبر) می باشند و در صورت عدم ارائه مدارک، استخدام آنان منتفی خواهد شد.
• متقاضیان باید بومی و ساکن استان تهران باشند.
تبصره 2 : بومی به شخصی اطلاق می گردد که دارای حداقل یک شرط از سه شرط ذیل باشد:
1- محل تولد وی یکی از شهرهای استان تهران باشد.
2- حداقل در سه سال گذشته به طور پیوسته در یکی از شهرهای استان تهران ساکن بوده باشد ( با ارائه مدرک معتبر سند مالکیت یا اجاره نامه با کد رهگیری داوطلب استخدامی)
3- حداقل چهار سال از سنوات تحصیلی (ابتدائی، راهنمائی، دبیرستان و یا دانشگاه) را بصورت متوالی در یکی از شهرهای استان تهران طی کرده باشد.
• استخدام در بانک مستلزم دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی، مصاحبه ها، معاینات پزشکی و تائید گزینش بانک می باشد. لذا ثبت نام، ارائه مدارک و شرکت در هر یک از مراحل فوق هیچگونه تعهدی را برای بانک جهت استخدام ایجاد نمی نماید.
• چنانچه خلاف هریک از شرایط اشاره شده در آگهی استخدام در مورد هریک از داوطلبان به اثبات برسد، از استخدام و اشتغال بکار وی ممانعت بعمل آمده و در صورت احراز پس از جذب، اقدامات لازم جهت قطع رابطه استخدامی انجام خواهد شد.
• مسئولیت هرگونه اشتباه در اطلاعات ارسالی یا تفسیر اشتباه نسبت به شرایط اعلام شده در آگهی، با متقاضی می‌باشد.
2- نحوه ثبت نام – دریافت کد رهگیری – مهلت ثبت نام
• ثبت نام: صرفاً از طریق سایت اینترنتی بانک به نشانیwww.izbank.ir انجام می پذیرد و داوطلبان می بایست ابتدا به سایت بانک مراجعه و پس از مطالعه دقیق شرایط و ضوابط استخدام ( در صورت دارا بودن شرایط ) نسبت به تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایند.
• مهلت ثبت نام: از روز پنج شنبه مورخ 01/08/1399 لغایت پایان روز پنج شنبه مورخ 08/08/1399 می باشد.
• دریافت کد رهگیری : برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید. در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، که می بایست کد مربوطه را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید.
تبصره 4: پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
تبصره 5: ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
توجه: لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail ,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
3- مدارک مورد نیاز برای بارگذاری
• فایل اسکن شده عکس پرسنلی ۳ * ۴ (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
• فایل اسکن شده کارت ملی
• فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم و صفحه سوم در صورت داشتن توضیحات
• فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و (در صورت داشتن مدرک فوق لیسانس ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس نیز الزامی است)
• فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه ( برای آقایان )
• فایل اسکن شده آخرین حکم کارگزینی
• فایل رزومه
توجه: حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg ,gif ذخیره شده باشد
4- شرایط و ضوابط اختصاصی شغل

الف: شرایط و ضوابط شغل کارشناس NOC
1- آقایان با دو سال سابقه کار مرتبط با شغل
2- حداکثر سن 28 سال تمام
3- انتظارات:
• تسلط بر مفاهیم و استانداردهای NOC وITIL
ه تسلط بر سیستم‌عامل‌های ویندوز و لینوکس و سرویس‌های پایه و پیشرفته مبتنی بر آن‌ها.
• تسلط بر مفاهیم و پروتکل‌های شبکه و ارتباطات و تجهیزاتی مانند سوئیچ و روتر و مودم و فایروال.
• تسلط بر مفاهیم استانداردها، پروتکل‌ها و نرم‌افزارهای مانیتورینگ شبکه ، ارتباطات و سرویس‌های مبتنی بر IT مانند: Solarwinds, PRTG, Cacti, Zabbix, MSCOM
• آشنایی با مفاهیم، فنّاوری‌ها ، تجهیزات و الزامات فنی زیرساخت مرکز داده.
3- توانائی کار طولانی، مقابله با استرس و مسئولیت نگهداری و نوبت کاری. (پرسنل ناک در دو نوبت کاری 12 ساعته در شبانه روز بکارگیری می شوند)
4- رشته های مورد تائید صرفاً در مقطع کارشناسی رشته های:
• مهندسی کامپیوتر (کلیه گرایش ها)
• مهندسی فناوری اطلاعات (کلیه گرایش ها)
• مهندسی برق (کلیه گرایشها)

ب: شرایط و ضوابط شغل کارشناس شبکه و سیستم های ارتباطی
1- آقایان با سه سال سابقه کار مرتبط با شغل
2- حداکثر سن 30 سال تمام
3- انتظارات
• تسلط بر مفاهيم ارتباطات و شبكه‌هاي كامپيوتري مراکز داده و LAN, WAN
• تسلط بر پروتکل‌های روتینگ مانند ISIS,BGP,OSPF,EIGRP
• تسلط بر سرويس‌هاي پايه‌اي شبكه ، مانيتورينگ و عيب‌يابي سيستم‌هاي ارتباطي و شبكه شامل سوئیچ، روتر، فایروال
• آشنایی با اصول امنيت شبكه و استانداردهای امنیتی و مفاهیم تست نفوذ و اعمال کنترل‌های امنیتی
4- رشته های مورد تائید صرفاً در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد:
• مهندسی کامپیوتر (کلیه گرایش ها)
• مهندسی فناوری اطلاعات (کلیه گرایش ها)
• مهندسی برق (کلیه گرایشها)

ج: شرایط و ضوابط شغل کارشناس عملیات سرورها و سرویس ها
1- آقایان با سه سال سابقه کار مرتبط با شغل
2- حداکثر سن 30 سال تمام
3- انتظارات
• تسلط بر سرورها و سرويس‌هاي پايه‌اي شبكه شامل Active Directory, DHCP, DNS, Web
‌ تسلط بر سیستم‌عامل‌های ویندوز و لینوکس( CentOS and Ubuntu ) و نصب و راه‌اندازی انواع سرویس‌های مبتنی بر آن‌ها مانند Web Application Servers(IIS, Apache Tomcat , etc.)
• تسلط بر مفاهیم، پیاده‌سازی و عیب‌یابی مکانیسم‌های HA, Redundancy, Replication سرویس‌های Web و DB مبتنی بر سیستم‌عامل‌های ویندوز و لینوکس.
• تسلط بر مفاهیم، استانداردها، پروتکل‌ها و تجهیزات ذخیره‌سازی اطلاعات شامل تنظیم و عیب‌یابی تجهیزات EMC و سوئیچ‌های Brocade.
• تسلط بر مفاهیم و زیرساخت‌های مجازی‌سازی.
• آشنایی با مفاهیم Devops, Containerization and Automation, IAAS,PAAS
• آشنایی با مفاهیم و ابزارهای مدیریت Source Code .
• آشنایی با مفاهیم و ابزارهای مدیریت Configuration Management (Ansible, Chef)
• آشنایی با Docker
4- رشته های مورد تائید صرفاً در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد:
• مهندسی کامپیوتر (کلیه گرایش ها)
• مهندسی فناوری اطلاعات (کلیه گرایش ها)
• مهندسی برق (کلیه گرایشها)

د: شرایط و ضوابط شغل کارشناس پایگاه داده
1- آقایان با دو سال سابقه کار مرتبط با شغل
2- حداکثر سن 30 سال تمام
3- انتظارات
• مدیریت، Tuning، طراحی، راه‌اندازی و پشتیبانی پایگاه داده‌ای SQL Server ، Oracle ، MySQL، Mongo DB مبتنی بر سیستم‌عامل‌های ویندوز و لینوکس.
• پشتیبان گیری و بازیابی پایگاه داده‌ای مختلف.
• توسعه و نگهداری زیرساخت کلان داده و ماژول‌های آن.
• آشنایی با متدهای query ساخت یافته و غیر ساخت یافته.
4- رشته های مورد تائید صرفاً در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد:
• مهندسی کامپیوتر (کلیه گرایش ها)
• مهندسی فناوری اطلاعات (کلیه گرایش ها)

مراحل ثبت نام :

 دریافت کد ملی و ایمیل معتبر
 ثبت اطلاعات شناسنامه ای،تماسی و دریافت فایل های ضمیمه
 ثبت اطلاعات تحصیلی
 ثبت اطلاعات دوره های آموزشی
 ثبت اطلاعات زبان خارجه
 ثبت اطلاعات سوابق کاری
پایان ثبت نام و دریافت کد رهگیری